• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,02%5 979,63
  • DOW 300,28%42 288,17
  • Nasdaq −0,31%19 486,22
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,43
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,02%5 979,63
  • DOW 300,28%42 288,17
  • Nasdaq −0,31%19 486,22
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,43
  • 01.04.16, 14:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika müük kahanes

Baltika märtsi konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 3,3 miljoni euroni, vähenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 11%, teatas ettevõte börsile.
Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.
  • Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.
  • Foto: Andras Kralla
Baltika märtsi jaemüük vähenes 14%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sealhulgas oli vähenemine Eestis 6%, Leedus 20% ja Lätis 23%. Baltika konsolideeritud jaemüük märtsis oli 2,6 miljonit eurot.
Hulgimüük suurenes eelmise aasta märtsiga võrreldes 5% ja e-poe müük vähenes 15% võrra. Märtsis avati üks uus Montoni frantsiisipood Ukrainas. Baltikal oli märtsi lõpu seisuga kokku 130 kauplust, nendest frantsiisipoode 13 Venemaal, 6 Hispaanias, 2 Valgevenes ja 15 Ukrainas. Baltika enda majandatavaid poode oli kuu lõpu seisuga 94, kaupluste kuu keskmine müügipind suurenes 2%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Kolme kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud ligi 10,5 miljoni euroni, vähenedes 6%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Jätkuvate tegevusvaldkondade jaemüük oli kokku 8,4 miljonit eurot (–10%). Samal perioodil suurenes Baltika keskmine jaemüügipind 2%. Hulgimüük oli ligi 1,8 miljonit eurot (+11%) ja e-poe müük 250 000 eurot (–6%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele